Moderator: webmasters
djverhulst wrote:eigenlijk is het gewoon simpel
uitpakken in een map.
setup draaien , komt ie met een melding dat een bepaald bestand in een andere taal is en dat ie die wil overschrijeven , niet toestaan
Hij gaat dan verder ,en vraag of ie dat altijd wil, de orginele bestanden houden....
en dan is het prog aan ,, is oud ,, geen 100 % win32 ,, dus moet je met de blader functie naar de lokatie wandelen ,, en dan kan je kiezen
en dan doet ie het...... ( bij mij )
Joost wrote:Het Technisch digitaal handboek voor de AX te vinden op
klik hier
ik zal niet vertellen dat het wachtwoord axgt is
http://www.megaupload.com/?d=V6VZ0T60
MBa@NL wrote:Toevallig vanmiddag de files op een backup CD'tje terug gevonden en wat ga je doen als je je verveelt? juist, een installatie bakken voor degene die het met de originele bestanden niet lukt gewoonweg omdat het te omslachtig is en een beetje pc kennis wel vereist is...
Hier de link naar de download
- Code: Select all
Installeren is gewoon een kwestie van het setup bestand doorlopen zoals bij ieder programma en na de installatie zijn de snelkoppelingen in het start menu terug te vinden. Deïnstalleren kan overigens ook vanuit het start menu.
citrofenwick wrote:MBa@NL wrote:Toevallig vanmiddag de files op een backup CD'tje terug gevonden en wat ga je doen als je je verveelt? juist, een installatie bakken voor degene die het met de originele bestanden niet lukt gewoonweg omdat het te omslachtig is en een beetje pc kennis wel vereist is...
Hier de link naar de download
- Code: Select all
Installeren is gewoon een kwestie van het setup bestand doorlopen zoals bij ieder programma en na de installatie zijn de snelkoppelingen in het start menu terug te vinden. Deïnstalleren kan overigens ook vanuit het start menu.
Zijn hier nog mensen die dit op een windows 7 computer echt niet werkend krijgen? Ik heb al beide versies geprobeerd, en het werkt echt niet :s
Ook niet in compatibiliteitsmodus.
Iemand raad?
http://www.megaupload.com/?d=ZAPRBV9W
yup wrote:Programma werkt, ik heb de koppelingspaden aangepast, maar als ik op een onderwerp klik zegt ie
"Er mist een vitaal bestand, installeer de ATH cdrom opnieuw"
[Window Title]
C:\Program Files (x86)\Kluwer\ATH\Citroen AX\MVIEWER2.EXE
[Content]
De versie van dit bestand is niet compatibel met de Windows-versie die wordt uitgevoerd. Controleer de systeeminformatie van uw computer of u een x86- (32-bits) of x64- (64-bits) versie van het programma nodig hebt. Neem vervolgens contact op met de uitgever van de software.
[OK]
citrofenwick wrote:Dit zonet ff gedaan, maar het probleem blijft hetzelfde. (theeft eigenlijk weinig met elkaar te maken)[Window Title]
[Content]
De versie van dit bestand is niet compatibel met de Windows-versie die wordt uitgevoerd. Controleer de systeeminformatie van uw computer of u een x86- (32-bits) of x64- (64-bits) versie van het programma nodig hebt. Neem vervolgens contact op met de uitgever van de software.
[OK]
MBa@NL wrote:citrofenwick wrote:Dit zonet ff gedaan, maar het probleem blijft hetzelfde. (theeft eigenlijk weinig met elkaar te maken)[Window Title]
[Content]
[OK]
hmm... Die fout kreeg ik hier dus niet...
Gebruik je een 64bit versie van Windows?
citrofenwick wrote:MBa@NL wrote:citrofenwick wrote:Dit zonet ff gedaan, maar het probleem blijft hetzelfde. (theeft eigenlijk weinig met elkaar te maken)[Window Title]
[Content]
[OK]
hmm... Die fout kreeg ik hier dus niet...
Gebruik je een 64bit versie van Windows?
Ja, de 64-bit ultimate versie.
Return to Technische/Technical F.A.Q. (eerder gestelde vragen met antwoorden!)
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests