Wijzigingen binnen het bestuur

Informatie vanuit het bestuur

Moderator: Rio97

Wijzigingen binnen het bestuur

Postby Joost » TueJan02, 2007 3:18:19 PM

per heden zijn er enkele wijzigingen binnen het bestuur.

het huidige bestuur wil Chantelle, Joris en Martin hartelijk bedanken voor hun activiteiten binnen de club als bestuurslid zijnde.

Alle 3 de leden blijven uiteraard AX rijdend en lid binnen de club


Huidige taken/verantwoordelijkheden:

Joost voorzitter/contacten/financi?n
Marc grafisch/technisch/website
Sander technische en financi?n

Allen: Evenementen in samenwerking met de leden :wink:
Last edited by Joost on WedAug15, 2007 3:30:37 PM, edited 1 time in total.
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
User avatar
Joost
Total admin
Total admin
 
Posts: 9005
Joined: ThuJun12, 2003 1:56:05 PM
Location: Oss

Postby Joost » WedAug15, 2007 3:24:02 PM

In navolging van het topic Een nieuw bestuurslid gezocht

Kunnen we binnen het bestuur 2 nieuwe leden verwelkomen.
Inmiddels zijn er wat gesprekken geweest op Nieuwegein meetings, tijdens Waggel en ook op Citromobile en de Franse dag.

Daarom willen we graag Glenn en Rogier "voorstellen" als nieuwe actievelingen binnen het bestuur.

Beide hebben al wat werk binnen de club verricht bij wijze van proeven en inwerken.

Het nieuwe bestuur zal bestaan uit:

Glenn
Joost
Marc
Rogier
& de Australische Sander
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
User avatar
Joost
Total admin
Total admin
 
Posts: 9005
Joined: ThuJun12, 2003 1:56:05 PM
Location: Oss

Postby AXClub » TueSep08, 2009 10:25:04 PM

Het bestuur heeft de eer en het genoegen om een uitbreiding van het bestuur bekend te kunnen maken.

Met ingang van afgelopen zaterdag is Cindy alias CitroCin het bestuur van de AXClub komen versterken.

De AXClub blijft groeien, ongemerkt zijn we onlangs zelfs al voorbij de 200.000e post op het forum gegaan.
Bij het organiseren van activiteiten gaat er ook aardig wat tijd steken in vooral het communiceren naar betrokken partijen. Een aanvulling bij het bestuur was erg welkom.
Wij zijn daarom erg blij dat Cindy met haar grote enthousiasme voor de AXClub het bestuur is komen versterken.

Bij gebrek aan contributie is er binnen de club en het bestuur nooit zo de noodzaak geweest om een indeling te maken in secretaris, penningmeester etc. en dat wilden wij eigenlijk ook zo lang mogelijk volhouden. In de structuur van het bestuur zelf zal weinig veranderen.

Het bestuur zelf is bereikbaar via: bestuur AT axclub.net
De afzonderlijke bestuursleden via: voornaam AT axclub.net

Met vriendelijke groet, Cindy, Glenn, Joost, Marc & Rogier.
En vanuit Australië nog een beetje van Sander.
User avatar
AXClub
Total admin
Total admin
 
Posts: 538
Joined: SatJun07, 2003 2:04:50 PM

Postby Glenn@nl » SunMay30, 2010 2:08:00 PM

Misschien hebben jullie al gemerkt dat ik afgelopen tijd niet meer zo actief ben binnen de club. Uiteraard heeft dit zijn redenen, maar laat ik voorop stellen dat dit in ieder geval niet aan de AX-Club zelf ligt. Belangrijkste reden is dat ik eind 2009 ben afgestudeerd, en vanaf november werkzaam ben bij een van de grotere Nederlandse IT dienstverleners. Hoewel ik tijdens mijn studie ruim voldoende vrije tijd had, is dit nu dus veel minder geworden.

Ook zal het niet helpen dat ik anderhalf jaar geleden mijn AX ingeruild heb voor een Citroën C2 en ik nu in een (lease) Corsa rij. En alhoewel ik nog steeds omkijk wanneer er een AX voorbij komt rijden, wordt het clubgevoel en bijbehorende betrokkenheid toch minder.

Al met al heb ik het altijd erg naar mijn zin gehad en draag de club een warm hart toe. Er zijn op dit moment voldoende actieve en betrokken leden die (naast uiteraard de huidige bestuursleden) voldoende tijd en energie in de club steken. Ik vind dat ik daar tegenwoordig buiten val, en heb daarom mijn taken als bestuurslid neergelegd. Uiteraard blijf ik als gewoon lid aan en ben ik aanwezig op het clubweekend in Frankrijk.

Groetjes,

Glenn@NL
User avatar
Glenn@nl
AX weirdo
AX weirdo
 
Posts: 3231
Joined: ThuMay19, 2005 4:04:40 PM
Location: Zuid-Holland

Re: Wijzigingen binnen het bestuur

Postby j0achim » MonMar05, 2018 4:11:46 PM

Sinds enige tijd is het bestuur van de AXclub weer wat aangepast.
Ondanks dat de activiteiten van de club en op het forum de afgelopen wel wat zijn afgenomen willen we ons wel blijven inzetten voor de club en voor het behoud van de AX.
De samenstelling van het huidige bestuur is als volgt:

Joost de Ruiter (voorzitter)
Sander Verburg
Fenwick Debaere
Ivar de Bruin
Jan Bos

We richten ons dit jaar vooral op het voortbestaan van het forum, zeker omdat hier een enorm archief aan technische informatie staat. En het organiseren van een aantal evenementen.
Zo zullen we dit jaar het grootst uitpakken op onze kampeermeeting waar we ook ons 15 jarig bestaan zullen vieren.
j0achim
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 744
Joined: TueApr12, 2011 8:25:20 AM
Location: Schoonhoven


Return to Van het bestuur

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron