AlexanderB wrote:
en dan zijn er 2 versies, voor staal en alu blokken.
bedankt voor de foto Alexander.
Hoe ziet de stekker uit 1polig of twee polig?
waar op deze drie moet ik het aansluiten?

Moderators: MBa@NL, webmasters
AlexanderB wrote:Tweepolig, en eeuh, als het goed is deze:
(controleer het ff, de 2 draadjes zitten naast elkaar op de stekker aan de buitenkant van de tellerbak..)Werkt een verdeelkap tellerbak met toerenteller op een dis?
nee, moet je ff het juiste printplaatje hebben.
AlexanderB wrote:Euh, zou kunnen, geloof dat je een transistor en wat weerstandjes nodig hebt, maar de details weet ik niet..
JSP wrote:vindt het maarraart bij 1000rpm doet die het wel als ik gas geef valt die naar 0 rpm
JSP wrote:iemand een idee? heb alles al gereflowd.
JSP wrote:AX GT MK2 heeft verdeel of dis?
AlexanderB wrote:JSP wrote:vindt het maarraart bij 1000rpm doet die het wel als ik gas geef valt die naar 0 rpm
Dat klopt, daarom heb je dus een ander printje nodig.JSP wrote:iemand een idee? heb alles al gereflowd.
Reflowen gaat niet helpen, dat is het probleem namelijk niet, het gaat dr om dat het signaal van een DIS en het signaal van een ouderwetse verdelerontsteking gewoon anders zijn.
Was er niet een topic die de ombouw van de een naar de ander behandelde? (als in, solderen aan het printje..)JSP wrote:AX GT MK2 heeft verdeel of dis?
De mijne (GT) had een verdelerkap, die heb ik toen het printje gewisseld toen ik een GTI blok dr in gelepeld heb.
Geen idee hoe lang ze die hebben gehad op de GT..
AlexanderB wrote:yep, die werkt ook gewoon.
Waar je wel nog ff op moet letten is dat als je van het ene naar het andere printje gaat, dat je ook de signaaldraad van pin moet verhuizen.. (De print heeft 4 pinnen, plus, min, en twee signaal..)
Bossie wrote:Is een howto van, is wel ergens op het forum te vinden.
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest