Moderators: MBa@NL, webmasters
MNM(tm) wrote:Overzicht toerenteller-aansluiting bij de verschillende ECU's:¹) Toerenteller moet geschikt zijn voor verdeelkap-systeem, dus voor aansluiten op de bobine.
- Bosch MA2.2 (1.4i KDY)¹: pin 1 (signaal ook terug te vinden op pin 1 van de stekker op de bobine)
- Bosch MA3.0 (1.0i CDY/CDZ en 1.4i KDX)²: pin 6
- Bosch MP3.1 (1.4i KFZ, multipoint)²: pin 21
- Magneti Marelli (1.1i HDY/HDZ)²: pin 6
- Carb¹: pin 1 van de stekker op de bobine
²) Toerenteller moet geschikt zijn voor elektronische ontsteking (DIS).
andre69 wrote:Is dit ok mogelijk op de diesel ?
Heb op koppelinghuis wel een vliegwiel sensor itten.
Geen i.d. waar die voor is, maar ms hiervoor wel.
Iemand een i.d?
Er loopt een printspoortje aan de onderkant van de print van de kathode naar de rest van
de print.
MNM(tm) wrote:Je moet niet de 10-polige stekker hebben, maar de 8-polige!
Contact 1 van de 8-polige stekker bevat het ToerenTeller signaal.
(contact 1 van de 10-polige stekker bevat het signaal 'Richtingaanwijzer Links')
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest