vaag probleempje hier
lampje van koelvloeistof (heb maar 1 lamp, weet dus niet eens of het temp of niveau is
) gaat branden op het moment dat de motor ongeveer warm zou zijn -> 10 min.
even de kachel vol open en voelen, gewoon warme lucht, niet koud of heetradiateur voor is warm, slang is warm, kachelfan slaat ook aan, dus thermostaat etc alles in orde
pomp heeft nog geen 1000km erop zetten
niveau is ook goed en blijft gelijk
zou dan lucht in't systeem zitten ? waarom gaat de lamp dan pas na >10min aan en blijft aan ? lijkt me stug dat een luchtbel precies voor de sensor blijft
als motor warm is zit niveau tot boven aan de hals (uitgezet) dus boven niveausensor ..
rara ...
iemand trouwens ooit het ontluchtingssysteem aangepast zoals bij "normale" auto's gebruikelijk is?
ik zit erover te denken om de ontluchtingsnippel te vervangen voor een reservoir (hoogste punt)
AX 1.1i Image 1990 (sinds 2007 in ons bezit, overgenomen van 1ste eigenaar -beter gezegd van eerste familie)
HDZ - Monopoint A2.2, Verdeler