Moderators: denny, vtspower, webmasters
rinse4 wrote:dit is de tweede keer in de week dat ik mijn AX mistral 1.1 uit 1990 verzuip. Nu heb ik de volgende vragen..
wat gebeurd er precies als je auto verzuipt?
wat kan je hier aan doen...
en wat moet je doen als hij verzopen is...
(vraagbaak zegt doorstarten met vol gas... werkt dus niet)
help want nu moet ik dus weer langer opmijn werk blijven omdat ik niet naar huis kan!!!!!
rinse4 wrote:dit is de tweede keer in de week dat ik mijn AX mistral 1.1 uit 1990 verzuip. Nu heb ik de volgende vragen..
wat gebeurd er precies als je auto verzuipt?
wat kan je hier aan doen...
en wat moet je doen als hij verzopen is...
(vraagbaak zegt doorstarten met vol gas... werkt dus niet)
Starten van injectiemotoren:
- contact aan, 1 sec wachten
- starten zonder gas
- 3-5 seconden stationair laten draaien, gordel omdoen
- rustig wegrijden
Slaat hij wel aan?
rinse4 wrote:
kan het liggen aan oude bougies?
Joost wrote:
haal eens 1 bougie eruit en bekijk die eens, post er eens een foto van!
rinse4 wrote:kan het liggen aan oude bougies?
Handjes wrote:rinse4 wrote:kan het liggen aan oude bougies?
Euh, sorry hoor, maar we kunnen je niet echt helpen als de auto niet onderhouden is of onderhoud onbekend is. Ik denk dat je met nieuwe bougies, verdeelkap, rotor, en kleppen stellen het probleem zult verhelpen. Mischien is olievervangen dan ook meteen handig.
rinse4 wrote:hoe duur is een verdeelkap en rotor en bougies en filters oftewel de hele reutemeteut???
ik woon zelf ook in delft. waar koop jij je onderdelen?? ik heb ze (pakkingen, remschijven en blokken) in het verleden in den haag gehaald bij GZG
enne kleppen stellen? is dat lastig of wel te doen?
Users browsing this forum: No registered users and 25 guests