Moderators: denny, vtspower, webmasters
PeterM wrote:Een paar tips die mij zo te binnen schieten:
....
- als je voor hoge toeren en verhoogde compressie gaat is het mooier voor vier individuele bobines te gaan, KDFI heeft daar drivers genoeg voor.
.....
- is je blok als basis de versie met of zonder zuigerbodemkoeling?
2Black wrote:PeterM wrote:Een paar tips die mij zo te binnen schieten:
....
- als je voor hoge toeren en verhoogde compressie gaat is het mooier voor vier individuele bobines te gaan, KDFI heeft daar drivers genoeg voor.
.....
- is je blok als basis de versie met of zonder zuigerbodemkoeling?
Die individuele bobines zijn nog goedkoop ook... en 'coil-on-plug' is wel de mooiste oplossing (en BS-Autotune verkoopt ze, net als de KDFi)!
Wel of geen zuigerbodemkoeling is een goede Peter! Dat scheelt toch wel aanmerkelijk in het heel houden van je blokje als je'm vaak langdurig hoogtoerig gaat gebruiken.
p.s. hoe is het met je LandRover V8 KDFi Peter?
zappa66 wrote:Volgens mij heb je dan een tweede trigger wiel nodig op de nokkenas om sequentieel injectie en ontsteking aan te sturen. Heeft iemand dit al werkend of een constructie voorbeeld?
JohanNolte wrote:We zijn bezig om een 1.6 16V in tegaan bouwen in een AX.
Wat moeten we aanpassen. Ik kan me bedenken de motor steun aan de distributie zijde. Heeft iemand hier ook foto's van.
Bedrading is geen probleem want er komt een programmeerbare computer op.
Users browsing this forum: No registered users and 19 guests