tankring........

Problemen, vervangen of tunen alles kan.

Moderators: denny, vtspower, webmasters

tankring........

Postby pechie » SunJan08, 2012 9:56:42 AM

Ik heb bij onze smurf een ring ontdekt, die afkomstig is van de tank. Kan je deze metteen terrug monteren, of kom ik problemen tegen.

Vond het vreemd dat ie zo stinkt, stonk als je de tank volgooide. Voor dat ik er aan begin, even de achterban raadplegen.
Blijkbaar is dit toch een schade bakkie geweest, Er zaten dingen los, die gewoon niet los mogen zitten. Dit is er een van.

De benzine pomp zat gewoon los he. maar men is de ring vergeten. te monteren. ax 1.1i ja die blauwe.

dus dat mag ik nu doen.

pechie van daag wel even.

michael. :wall
Eens een citroen, altijd een citroen. kan het gewoon niet vinden in een ander merk.
pechie
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 312
Joined: TueOct30, 2007 7:56:01 PM
Location: heemskerk.

Re: tankring........

Postby R.Nicolaas » WedMar28, 2012 11:57:42 AM

Hmm mijne lijkt de hele weg te stinken heb hem pas een paar dagen maar helaas was ik door hooikoorts lange tijd niet in staat om te ruiken door verstopte neus ik rijdt gemiddelt 50 km enkele reis maar de benzine lucht blijft in meer of mindere maten wel hangen de hele rit. hangt dit samen? iemand een idee?
R.Nicolaas
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
 
Posts: 1
Joined: WedMar28, 2012 11:37:17 AM

Re: tankring........

Postby Bossie » WedMar28, 2012 1:40:09 PM

Check de dampretourslang eens, die loopt van bovenaf de tank (te zien onder de grote zwarte doppen onder de achterbank) naar de vulbuis, bij het rechterachterwiel. Deze willen door de jaren heen nog wel eens poreus worden.
Image Image Image
User avatar
Bossie
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 5919
Joined: SunMay07, 2006 4:24:23 PM
Location: Harderwijk


Return to Technisch/Technical

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 13 guests

cron