Moderators: denny, vtspower, webmasters
Bossie wrote:Michel, staan de door jou gemaakte membramen niet te strak? De plunjer in het midden moet wel op en neer kunnen bewegen. Wellicht wordt op die momenten de spanning te hoog en scheurt de plunjer uit je membraam.
pocketmech wrote:Een auto met badgeiser onderdelen......een soort badeend? Ik denk dat het gaat lukken...Hou ons geinformeerd, kan je daarna een vacuuumvervroeger handeltje gaan beginnen!
JBo wrote:Is dat Vaillant membraan wat?
MBa@NL wrote:[..]
Hierom zoek ik eigenlijk iemand die ook een lekke vervroeger heeft en mee wil testen... Aangezien ik alleen een lekke H1B op voorraad heb en niet verwacht dat iemand een AX 11 carb S6 heeft zal er zelf iets aangeleverd moeten worden.
[..]
Overigens in eerste instantie wil ik mij alleen beperken tot Duccellier... [..]
Terminal wrote:H1B zeg je? Mocht je die ''over'' hebben zou ik er graag mee willen proefrijden!
Terminal wrote:AX 11 TRE S6 als ik de gegevens van de RDW moet geloven, kilometers maak ik wel meestal wat langere stukken lijkt me ideaal om te testen.
Terminal wrote:Ben je de 6mei ook te vinden in de Haarlemmermeer?
denny wrote:Een kapot vacuum is valse lucht en dat veroorzaakt volgens mij meer problemen met lopen dan een kapotte vacuum vervroeger.
Users browsing this forum: No registered users and 32 guests