Niet AX wel erg onjuiste link !

Problemen, vervangen of tunen alles kan.

Moderators: denny, vtspower, webmasters

Niet AX wel erg onjuiste link !

Postby lekkersimpel » SunJun03, 2012 10:38:40 PM

Ik weet niet of het kan/mag hier, dus als de link weg wordt gehaald, groot gelijk :wink:
Maar ik wilde voor de mensen die even wat meer doen met iets nieuwere auto's toch de link niet achterhouden, hier is de software van de dealers te vinden : http://autorepman.com/nl/index.php?pageid=diagnostics met k.......
Techniek is simpel zolang je het snapt !
User avatar
lekkersimpel
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 310
Joined: MonFeb09, 2009 3:28:36 AM
Location: Bovenkarspel

Re: Niet AX wel erg onjuiste link !

Postby Rock's » MonJun04, 2012 6:07:55 AM

Er mag hier veel hoor .... zeker als het nuttig is :wink:

Maar begrijp ik nu goed dat ik mbv dit programmatje zelf bijvoorbeeld mijn trekhaak kan aanmelden ipv bij de dealer er 75,- voor betalen ?
En kan ik zelf storingen uitlezen ? ....

:roll: zal ik nog wel een kabeltje moeten aanschaffen om de laptop aan te sluiten op de auto :roll:
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
User avatar
Rock's
AXtremist
AXtremist
 
Posts: 7395
Joined: SatJun14, 2003 4:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel

Re: Niet AX wel erg onjuiste link !

Postby lekkersimpel » MonJun04, 2012 10:27:42 AM

Je trekhaak aanmelden, nou als je hem aan moet melden op de computer van je auto waarschijnlijk wel ja, maar niet bij de rdw ofzo hoor :wink:
Op deze site staat bijna alle software van bijna alle merken auto's die door de dealers enzo worden gebruikt om storingen op te sporen en te verhelpen, sleutel boeken, onderdelen lijsten enz.
Er staat bijvoorbeeld software om je km. teller terug te zetten (als deze digitaal is) :) natuurlijk alleen voor als je de teller hebt vervangen en deze op de stand van de oude wilt hebben, niet na je vakantie naar spanje :lol:
Techniek is simpel zolang je het snapt !
User avatar
lekkersimpel
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 310
Joined: MonFeb09, 2009 3:28:36 AM
Location: Bovenkarspel


Return to Technisch/Technical

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 25 guests