Beetje jammer dat ze bij dat ding het filmpje de chip in BAR mode hebben gezet.
Als ze het ding in DOT mode hadden gezet, was 'ie veel netter!
P.s.: de mijne staat in DOT mode en dat ziet er echt toF uit!
'k Moet er alleen nog ff andere stekkers aan zetten, zodat 'ie netjes tussen de bestaande lambda-stekkers in de AX geprikt kan worden.
@Wilfred: de stekkers van de lambda kun je terug vinden boven de bak, zo'n beetje tegen de cilinderkop aan. Of duidelijker: bij de DIS bobine recht naar beneden. Het zijn twee stekkers: een witte en een rode. De rode is van de voorverwarmingsweerstand en de witte is van de sensor. Op
pin 1 van de witte stekker kun je het sensor signaal vinden.
Een andere plek voor de stekkers is langs de draagbalk aan bestuurderszijde. Meestal zijn die stekkers -als ze inderdaad daar liggen- zwart en blauw. (Schijnt toegepast te zijn in de AX GT injection (ph.1) en TRS). Daarbij is de zwarte stekker van de voorverwarmingsweerstand en de blauwe van de sensor. Het schema dat ik hier heb, geeft niet aan welke pin van de blauwe stekker nu eigenlijk het sensor signaal bevat, maar de andere pin hangt aan massa, dus dat kun je gemakkelijk nameten.
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!