Moderators: denny, vtspower, webmasters
homiethomie wrote:Afgesteld volgens de howto van grietje, maar dat is wel waar ik ook aan dacht...
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
grietje wrote:homiethomie wrote:Afgesteld volgens de howto van grietje, maar dat is wel waar ik ook aan dacht...
Ik heb dat lange tijd geleden geschreven, het was wat in de haynes staat, maar ik denk ook dat het te strak is!!
Wij hebben het laatst met een SEEM meter gedaan, en het moet ' maar' op 44 seem. Dat is veel minder dan loodrecht onder. Dat is mij namelijk nog nooit gelukt (kippekracht he) en 44 seem lukte zonder moeite.
Maar om op dit topic verder te gaan. Er zit geen gat in het vliegwiel van een GTI? Als je je pin door dat gat steekt komt ie gewoon in de krans??? Maar bij de GT was er dacht ik wel echt één gat?
MNM(tm) wrote:Er is maar één echt officiëel blokkeergat,(...)
Zelfs bij TUD5 blokken zit dat gat nog steeds op diezelfde plek. Kan me niet voorstellen dat PSA uitgerekend bij het GTI-blok dat blokkeergat niet heeft aangebracht.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
grietje wrote:As you may know Wij weten heus waar dat gaatje zit.
Bas_S wrote:Als Jelle in het bovenstaande gaatje zit, zitten jullie echt in de verkeerde!
Het gaat je zit nog iets meer naar het midden.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Users browsing this forum: No registered users and 28 guests