Moderators: denny, vtspower, webmasters
AlexanderB wrote:Tja, op een injectie-auto is het problem vaak de aanzuiging van de benzinepomp in de tank, zeker als ie niet netjes in het midden zit, dan bouwen ze onder de motorkap een klein tankje met een 2e brandstofpomp, die zo veel mogelijk wordt volgehouden door de brandstofpomp achterin.
Voor carburateurs zal het probleem net ff anders zijn, maar inderdaad vergelijkbaar, door de G-krachten lukt het niet om voldoende brandstof toe te voeren, en ik denk (net als JBo) dat het in de carb zelf zit.
Netheo wrote: maar wat juist? de vlotter die niet opent onder bepaalde zijdelingse druk ofzo?
AlexanderB wrote:Netheo wrote: maar wat juist? de vlotter die niet opent onder bepaalde zijdelingse druk ofzo?
Dat is waar ik het zou zoeken, maar ik weet verder niks van carburateurs. (Ik weet hoe ze werken in theorie, maar als t niet goed werkt, zou ik niet uit ervaring weten wat er aan te doen behalve uit elkaar halen, schoonmaken, indien nodig seals vervangen, en opnieuw afstellen..)
q01z wrote:is het alleen met halflege/lege tank? of ook met volle tank?
of wellicht juist dat de vlotterkamer overstroomt?
JBo wrote:Is de opbrengst van de manuele brandstofpomp nog wel goed? In de bocht naar rechts is het door de middelpunt vliegende kracht misschien moeilijk voor de pomp de brandstof in de carb te krijgen?
q01z wrote:ECU al geprobeerd te resetten?
klinkt als vuil in je sproeiers.. carbje even open schroeven?
Users browsing this forum: No registered users and 11 guests