originele bestelnummers

Problemen, vervangen of tunen alles kan.

Moderators: denny, vtspower, webmasters

originele bestelnummers

Postby Netheo » TueAug19, 2014 6:46:17 AM

Kan iemand mij de originele bestelnummers geven van de volgende 2 onderdelen.

-rubberen blokjes tussen spatplaat en kleppendeksel
-ontluchtingsdop op radiator kant bestuurder

of een goed alternatief is ook welkom. Deze zijn bij mij allebei snot rot :lol:
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen
User avatar
Netheo
AX Master
AX Master
 
Posts: 1613
Joined: SatMay21, 2005 11:42:45 AM
Location: Ramsdonk Belgie

Re: originele bestelnummers

Postby AXVTS » TueAug19, 2014 7:51:27 AM

Plastic blokjes tussen spatplaat en kleppendeksel gebruik ik altijd 1 moer M10 voor met aan beide zijden een ringetje M8. Dan zit je ongeveer op dezelfde hoogte en deze gaan nooit stuk. Wel zorgen dat je geen ringetje laat vallen in je motor ;-) kunnen ze niet zo goed tegen.
AXVTS
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 414
Joined: ThuJul03, 2003 6:31:02 PM
Location: Den Bosch

Re: originele bestelnummers

Postby Netheo » TueAug19, 2014 5:45:38 PM

AXVTS wrote:Plastic blokjes tussen spatplaat en kleppendeksel gebruik ik altijd 1 moer M10 voor met aan beide zijden een ringetje M8. Dan zit je ongeveer op dezelfde hoogte en deze gaan nooit stuk. Wel zorgen dat je geen ringetje laat vallen in je motor ;-) kunnen ze niet zo goed tegen.

ik heb nu alu busjes ertussen zitten van dezelfde hoogte als de bussen. Het ding rammelt dat het niet schoon is. Precies een hot rod met problemen op ralenti :roll:
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen
User avatar
Netheo
AX Master
AX Master
 
Posts: 1613
Joined: SatMay21, 2005 11:42:45 AM
Location: Ramsdonk Belgie


Return to Technisch/Technical

Who is online

Users browsing this forum: YaCy [Bot] and 10 guests

cron