Moderators: denny, vtspower, webmasters
DuFF wrote:een tip qua luchtfilter voor een GTI, kijk is in Drake zijn wie=wie .
verder uhh, sprinten en racen op een verlaten landingsbaan ?
waarom breng je ons daar niet van op de hoogte ?
nou heb ik het nadeel dat me AX niet echt rijd momenteel, maar andere clubleden hadden mischien ook wel ff willen uitleven.
Chris-star wrote:Natuurlijk heb ik alles gelezen... maar die die belangrijkste link werkt niet meer. Dus je kan wel verplaatsen maar in het hoofdtopic over luchterfilters staat: als je het niet zeker weet, vraag het eerst! Maarja... ik zie wel
Chris-star wrote:Wat moet je doen met die 1)plastic spullen,
2) die slang van blik (die van boven de uitlaat komt en de lucht wat voorverwarmd)
en de vacuüm slagen die weer op dat plastic deel zitten.
Wat voor soort filter is het beste en is het een beter om een set te kopen of gewoon een losse en zelf monteren(en hoe moet je dat dan aanpakken). Het moet wel mogelijk zijn om de onderdelen weer origineel terug te plaatsen als dat kan. Hoeveel gaat het filter kosten?
En verder: geeft het verwijderen van de twee vacuüm slangen geen problemen?
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
grietje wrote:als je je openluchtfilter achter je blok (in de paddenstoel waar nu ook je filter zit alleen die is dicht...) hangt is de lucht behoorlijk warm.
Bij stoplichtsprintjes merk je wel degelijk een verschil als het warm is. Als je 2 minuten hebt stilgestaan trekt je luchtfilter warme lucht aan, en dat voel je heel goed. In topsnelheid en gewoon rijden merk je er weinig van.Joost wrote:grietje wrote:als je je openluchtfilter achter je blok (in de paddenstoel waar nu ook je filter zit alleen die is dicht...) hangt is de lucht behoorlijk warm.
gezien de snelheid en de hoeveelheid van luchtverversing zal dat te verwaarlozen zijn aan opwarming
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Rene wrote::twisted: een open filter( 10 tot 100 eu) geeft over het algemeen tot 5% extra vermogen.
Als je auto een boordcomputer heeft past deze de brandstof/lucht verhouding aan. anders moet het handmatig. Probeer zo veel mogelijk koude lucht aan te zuigen. deze bevat meer zuurstof... plaats bij voorkeur een setje brisk premium bougies ( 10 eu per stuk!) er in en het liefst ook nog topkwaliteit kabels (30 eu) en je merkt het verschil. als je het ene aanpast moet je het andere ook doen.
citrofenwick wrote:
Enkel werd hij telkens na een sprint of 3 van +- 700m stukken slomer en ging hij opmerkelijk trager door zijn hoge toeren. Ook als ik gewoon wat over de baan aan het scheuren was (vergelijkbaar met circuitrijden), ging hij na een tijdje opmerkelijk trager.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Users browsing this forum: No registered users and 24 guests