Moderators: Rocks, ruud2, moderators
Terminal wrote:Gaaf, had nog nooit eerder een Max gezien ook nog nooit van gehoord eigenlijk.
Als je me even toevoegd op msn heb ik wel een handboek voor je met schema's
AlexanderB wrote:Terminal wrote:Gaaf, had nog nooit eerder een Max gezien ook nog nooit van gehoord eigenlijk.
Als je me even toevoegd op msn heb ik wel een handboek voor je met schema's
die heb je ook net van mij gehad
leuk wagentje ik ben erg benieuwd, succes met de belgische papiermolen, dat zijn geen grappen nee, denk je dat ze in NL streng zijn? in belgie mag je helemaaal niks.
ruud2 wrote:De wagen heeft nog geen belgisch kenteken, daar ben ik mee bezig.
Wat is het probleem zul je je afvragen.
nou, dat zit zo : als je een auto in belgie koopt , invoerd moet je een C.O.C verklaring hebben of te wel een gelijkvormigheidsattest.
Dat is een verklaring van de fabrikant dat de wagen voldoet aan de europeesche wetgeving. hoera een europa!!! alle wagens voldoen hier toch aan ze zijn immers door de fabrikant ontworpen en getest volgens die richtlijnen ! de MAX ook, heeft alle ECE tests doorstaan !
Maar omdat de fabrikant niet meer bestaat en er dus geen COC verklaring kan worden afgegeven is de auto weer helemaal door de amtelijke molen geweest voor een formulier dat de COC verklaring vervangt. een RDW keuring zeg maar.
Nu moet de wagen voor de belgische APK alsvorens een kenteken kan worden afgegeven. das alles dacht je dan.
Ware het niet dat de vorige eigenaar de wagen behoorlijk heeft mishandeld , waardoor en simpele APK niet haalbaar is en op basicpunten eerst zal moeten worden hersteld, zie mijn lijstje korte termijn.
zodra de wagen op kenteken is kom ik zeker op een van de metings!
prettige paasdagen, Ruud
Users browsing this forum: No registered users and 10 guests