Ruud, GEFELICITEERD!!!!!
goede dingen hebben tijd nodig, en nu kan je gaan genieten.
en laat het nu zeker t/m het komende weekend erg mooi weer zijn
wat je beschrijft over de wegligging, sturen en vooral niet remmen, oh wat is dat gaaf en zo herkenbaar. hij moet inderdaad wel eerst warm zijn voor je kan gaan sjeezen.
deze AX motoren moet je echt eerst warm rijden. ook de choke moet je langer laten werken dan je eigenlijk wilt. maar daarna gaan ze ook. toeren draaien, net als die nerveuze Italiaantjes
mijn MAX heeft inderdaad op de ICCCR gestaan. hij is als goede kunst; het roept emoties op.
en dan maakt het niet uit of het positief is of negatief. dat boeit mij verder ook niet. iedereen mag zijn mening er over hebben.
alleen de rijders van nu en de journalisten van toen weten wat het is om in een MAX te mogen/kunnen rijden
morgen afspreken in Genk, of donderdag in Peer? Cars & Coffee