Moderators: Rocks, ruud2, moderators
AlexanderB wrote:Ik had zelf een GT met oververhittingsproblemen, en een dunne radiator. Nou kan het best een combinatie van problemen zijn geweest, die auto had al issues voor ik 'm kocht, maar wat voor mij het verschil maakte tussen aan de kook raken bij normaal gebruik en normale temperaturen ook bij stevig doorrijden, was een thermostaat die bij 82 graden opende ipv 89 graden.
ax_crosser wrote:Steun van het luchtfilterhuis (bevestiging aan startmotor/motorblok/versnellingsbak)? Zit normaalgezien nog wel een rubberen ring in...
Nico wrote:Geen idee of het je wat helpt, maar ik heb wel eens gehad dat het koelvloeistofpomphuis lekte (het kunststof deel waar de dikke slang op zit), echter alleen bij koude motor. Als de motor warm werd dan zette alles kennelijk genoeg uit om de boel dicht te drukken. Daar een nieuwe o-ring in geplaatst en het was over. Ik snapte er eerst ook niks van omdat het alleen bij koude motor was en dan rookt het nog niet zo erg. En achter het motorblok was het sowieso moeilijk te zien.
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest