Dash verlichting altijd aan?

Alles wat in de auto zit en niet elektrisch is.

Moderator: webmasters

Dash verlichting altijd aan?

Postby coopr » WedFeb10, 2010 7:54:45 PM

Klopt het dat de dashboard verlichting in een ax altijd aanstaat?
Zodra ik mijn contact sleutel 1 slag geef springt alle verlichting in mijn teller bak aan.

Moet deze niet aanschieten zodra ik mijn stadslicht aanzet?

zit er btw een dimmer op de dashverlichting nog niet kunnen ontdekken :oops:
coopr
AX driver
AX driver
 
Posts: 39
Joined: TueDec15, 2009 12:24:14 AM
Location: Axel

Postby MBa@NL » WedFeb10, 2010 7:56:12 PM

Staat altijd aan en een dimmer zit alleen op de luxe modellen.
User avatar
MBa@NL
Archivaris
Archivaris
 
Posts: 7627
Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel

Postby coopr » WedFeb10, 2010 8:00:23 PM

Ik heb een volcane. Mag ik dat verstaan onder een luxe uitvoering? :D.

Er zit wel een soort wieltje waar ik aan kan draaien zit naast het knopje voor mijn mistlampen alleen dat doet niet erg veel meer naar mijn gevoel.

Maar op zich wel vaag dat het altijd aan staat.. Nu snap ik ook waarom de helft van mijn lampjes al aan diggelen zijn.. het staat altijd aan :P. Btw de ring om 12v plug gaat wel pas aan als ik stads lichten aan zet..
coopr
AX driver
AX driver
 
Posts: 39
Joined: TueDec15, 2009 12:24:14 AM
Location: Axel

Postby grietje » WedFeb10, 2010 8:48:54 PM

coopr wrote:Ik heb een volcane. Mag ik dat verstaan onder een luxe uitvoering? :D.

Er zit wel een soort wieltje waar ik aan kan draaien zit naast het knopje voor mijn mistlampen alleen dat doet niet erg veel meer naar mijn gevoel.

Maar op zich wel vaag dat het altijd aan staat.. Nu snap ik ook waarom de helft van mijn lampjes al aan diggelen zijn.. het staat altijd aan :P. Btw de ring om 12v plug gaat wel pas aan als ik stads lichten aan zet..


Ach, je behoort voor de veiligheid toch altijd je lichten aan te hebben, en dan brand het ook altijd. :)
Daar gaan ze niet stuk van ;)
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=
User avatar
grietje
AXtremist
AXtremist
 
Posts: 7100
Joined: ThuOct14, 2004 7:15:38 PM

Postby coopr » WedFeb10, 2010 9:45:09 PM

Dat is waar :).. Ik rij nu je het zegt eigenlijk ook altijd met mijn lampen aan.

Ik ga maar eens nieuwe lampjes halen dan. Heb de HOWTO gevonden hoe deze te wisselen.

Waar kan ik deze lampjes halen gewoon bij de brezan?

Nog effe terug komend op die dimmer zit dat op een ax 1.1i volcane?
coopr
AX driver
AX driver
 
Posts: 39
Joined: TueDec15, 2009 12:24:14 AM
Location: Axel

Postby Mastenhose » WedFeb10, 2010 10:11:27 PM

De dimmer zit inderdaad rechts van je mistlichtschakelaar in je Volcane...
Lampjes kun je idd bij de Brezan halen, al weet ik niet of dat het goedkoopste adres is...
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage
User avatar
Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
 
Posts: 7173
Joined: SunApr15, 2007 7:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Postby coopr » WedFeb10, 2010 10:26:03 PM

Mastenhose wrote:De dimmer zit inderdaad rechts van je mistlichtschakelaar in je Volcane...
Lampjes kun je idd bij de Brezan halen, al weet ik niet of dat het goedkoopste adres is...


Ehmz oke :D. Waar kan ik ze dan wel het best halen :)?
Of heeft iemand er hier nog een stel liggen? denk dat je zoiets wel per brief post kan versturen? Hoeveel gaan er eigenlijk in? Dan vervang ik ze gelijk allemaal heb geen zin om 6x dat dashboard uitelkaar te halen :P!
coopr
AX driver
AX driver
 
Posts: 39
Joined: TueDec15, 2009 12:24:14 AM
Location: Axel

Postby Losroyos » WedFeb10, 2010 10:27:46 PM

Ow dus daar is die voor ik dacht eerst dat het de koplampafstlling was :P een maat van me heeft in de BMW ook daar een draai ding en die is voor de lichten afstelling :lol: Pwnd :P
User avatar
Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 5461
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Postby Joost » WedFeb10, 2010 11:51:13 PM

geloof 25 lampjes
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
User avatar
Joost
Total admin
Total admin
 
Posts: 9005
Joined: ThuJun12, 2003 1:56:05 PM
Location: Oss

Postby grietje » ThuFeb11, 2010 8:40:09 AM

coopr wrote:
Mastenhose wrote:De dimmer zit inderdaad rechts van je mistlichtschakelaar in je Volcane...
Lampjes kun je idd bij de Brezan halen, al weet ik niet of dat het goedkoopste adres is...


Ehmz oke :D. Waar kan ik ze dan wel het best halen :)?
Of heeft iemand er hier nog een stel liggen? denk dat je zoiets wel per brief post kan versturen? Hoeveel gaan er eigenlijk in? Dan vervang ik ze gelijk allemaal heb geen zin om 6x dat dashboard uitelkaar te halen :P!


Bij de dealer kan je ze ook gewoon halen, 7 cent per stuk geloof ik.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=
User avatar
grietje
AXtremist
AXtremist
 
Posts: 7100
Joined: ThuOct14, 2004 7:15:38 PM


Return to Interieur/Interior

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 13 guests

cron