Ik heb alles staan (rijdend)
inmiddels wel wat gevonden @frm Wat ik weet is dat er ook een grotere blower in zit en meer ventilatiepijpjes, maar wat ik nog niet weet. moet ik de interieur kabelboom wisselen en tot waar.. ander kachelhuis? enz
IceByte wrote:Op zich niet zo lastig, onder de kap zitten onder de parafaan 2 moeren die losmoeten, in het midden zit ook nog een bout, maar als je het kachelhuis laat zitten, dan kan die blijven zitten.
Verder heb je links en rechts onderaan het dashboard nog 2 lange bouten zitten die eruit moeten. De bekleding om het stuur moet eraf, daar zit het dashboard nog met 2 bouten aan de stuurkolom vast. Verder zitten er nog 2 kleine schroefjes achterin het radio gat waarmee het kachelhuis aan het dashboard vastzit. Als laatste zul je de middenconsole rondom je pook los moeten halen, achter het bakje zit een steun , die moet ook los.
Dat zijn zo even uit mijn blote hoofd de punten waarmee het dashboard vastgeschroefd zit. Je hebt natuurlijk de tellerbak en alle stekkers los te halen, en alle stekkers achter bij de zekeringenkast, de grote draaistekker links onderin bij de zekeringenkast, en de 3 stekkers bij het contactslot + massastekker op de stuurkolom.
Ik heb het zelf een aantal keer gedaan, en ik heb hem dr met een klein half uurtje uit, het klinkt moeilijker dan het is, het vervelendste klusje is de tellerbak, de tellerkabel kan je echt amper loskrijgen tenzij je kinderhandjes hebt.