probleem me de parrot ck3100 en de jvc radio

Show your sound, of vraag de audiofiel voor tips

Moderators: Drake, webmasters

probleem me de parrot ck3100 en de jvc radio

Postby verstraetentim » ThuAug23, 2007 10:36:04 PM

nu ik moest bij een vriend zo een parrot gaan inbouwe simpel zou je zegge ik heb er al gedaan nooit problemen gekregen ik ken de trucjes ook als je de voeding om draait enzo maar dit helpt niet ik heb de normaal de parrot aangesloten en de radio ook nu heb ik een probleem de parrot gaat aan maar de radio krijgt precies geen spanning smijt ik de parrot ertussen uit dan gaat de radio wel bij de parrot heb ik een gele draad over en 2kleine draadjes met line +en - en bij de radio heb ik een bruine draad over kan iemand me snel helpen moet dit morgen afwerken.

mvg,
Verstraeten Tim
verstraetentim
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
 
Posts: 1
Joined: ThuAug23, 2007 10:22:47 PM

Postby 2Black » FriAug24, 2007 8:19:32 AM

Een autoradio heeft 2 voedingskabels, 1x 12v naar het contactslot (de geschakelde plus) en 1x 12v naar de accu (de constante plus).
De parrot heeft hetzelfde...
Veel Citro?ns hebben alleen een constante 12v naar de radio, dan moet je de beide radio 12v draadjes hier allebei op aansluiten.
Bij de Parrot heeft dat weinig nut want dan zou je de Parrot niet meer uit kunnen zetten....
Je kunt eventueel de geschakelde 12v van de Parrot aansluiten op de (vaak blauwe draad) aux-draad (electrische antenne schakelaar) van de autoradio, dan gaat de Parrot aan als je de radio aanzet.

In ieder geval... waarschijnlijk heb je bij 1 van de 2 apparaten de plus verkeerd om zitten.
Ik neem aan dat je de mute-box met die iso-stekkers gebruikt... gewoon heel goed kijken of de juiste draden op elkaar aansluiten in de stekker.
Collin,

Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
User avatar
2Black
citrofiel in crisis
citrofiel in crisis
 
Posts: 4825
Joined: SatJul16, 2005 12:14:48 PM
Location: Rheden

Postby kevin.broke » FriAug24, 2007 8:28:07 AM

OF... je snijdt de kabel bij je contactslot een beetje op, trekt er 2 (of 4) nieuwe kabeltjes vandaan en zekert 'm (bereikbaar!) af...

dan heb je in geval van 2 kabeltjes een geschakelde 12V en ingeval van 4 (van beide draden) zowel een geschakelde als een continu 12V...
kevin.broke
AX Spaster Mammer
 
Posts: 10133
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM


Return to I.C.E [In Car Entertainment]

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 12 guests

cron