externe hardeschijf--> usb auto radio

Show your sound, of vraag de audiofiel voor tips

Moderators: Drake, webmasters

Postby sjondewolf » MonAug03, 2009 6:21:53 PM

peter wrote:Ik heb een Alpine radio met USB aansluiting, echter leest deze maximaal 100 mappen.... heb een 16gb usb stick waarvan ik dus de helft niet kan gebruiken in de auto :(

Je kan natuurlijk alle muziek in minder mapjes gooien, maar dan blijf je zoeken...


Oke maar je hebt geen idee hoe dit kan ? Volgens mij is het niet dat hij het niet meer kan lezen maar volgens mij snapt hij niet helemaal wat er aan zijn usb poort hangt want die ene keer leest hij in totaal in verschillende mappen zo'n 150 bestanden en de andere keer zo'n 400 (schatting).
Zou je dan niet een stuurprogrammatje of zo iets dergelijks kunnen installeren op de radio ???
sjondewolf
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
 
Posts: 2
Joined: MonAug03, 2009 4:51:16 PM

Postby peter » MonAug03, 2009 10:36:49 PM

sjondewolf wrote:
peter wrote:Ik heb een Alpine radio met USB aansluiting, echter leest deze maximaal 100 mappen.... heb een 16gb usb stick waarvan ik dus de helft niet kan gebruiken in de auto :(

Je kan natuurlijk alle muziek in minder mapjes gooien, maar dan blijf je zoeken...


Oke maar je hebt geen idee hoe dit kan ? Volgens mij is het niet dat hij het niet meer kan lezen maar volgens mij snapt hij niet helemaal wat er aan zijn usb poort hangt want die ene keer leest hij in totaal in verschillende mappen zo'n 150 bestanden en de andere keer zo'n 400 (schatting).
Zou je dan niet een stuurprogrammatje of zo iets dergelijks kunnen installeren op de radio ???


Handleiding geeft ook aan dat ie niet meer dan 100 mappen kan lezen, heb geen idee of daar een update voor is eigenlijk....
Image
User avatar
peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer
 
Posts: 2545
Joined: ThuJul31, 2003 11:56:51 PM
Location: Veendam

Postby 2Black » MonAug03, 2009 10:45:10 PM

Lang leve m'n 80GB iPod! :oops:
Collin,

Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
User avatar
2Black
citrofiel in crisis
citrofiel in crisis
 
Posts: 4825
Joined: SatJul16, 2005 12:14:48 PM
Location: Rheden

Postby pl0xx » MonJun14, 2010 1:30:13 PM

Mijn panasonic radio kan maar tot 120 GB aan.
Dit staat bij mij in de handleiding. Maar het is voldoende :)
pl0xx
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
 
Posts: 3
Joined: ThuJun10, 2010 7:23:02 PM

Previous

Return to I.C.E [In Car Entertainment]

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 20 guests