AUDIO PROJECT

Show your sound, of vraag de audiofiel voor tips

Moderators: Drake, webmasters

Postby Ap » FriNov26, 2004 10:34:42 PM

Hoi Ralf,

M.b.t. de compo set en of niet te ver nou 50 cm of 5 cm betekent: het is jouw install, dus jij bepaalt wat je mooi vind klinken. Klaar.

Wat ik zelf heb? Alles van Sony, Sony Xplod :toothy7:
Sorry, kon het even niet laten.

Heb zelf liggen: Helix blue Compo (13 cm mid) en Helix blue 16 cm 2 weg speakers, MacAudio amp en MacAudio Sub. Amp (4 ch) is brugbaar, dus compo en sub over de amp, rearfill over HU. HU van Aiwa, met line in voor DVD speler (marquant boewahaha om te janken dat ding, is ook al kapot ..., geen geluid meer en wil de DVD niet uitwerpen, goedkoop = duurkoop)

Zoals ik zeg "heb liggen". Het zat in mijn bx (1.9 tzi break). Die maakte plaats voor een Fiat Marea. Omdat we een 2e kregen en mijn vriendin maar 1 kind kon vervoeren in onze Suuz SC100GX (waar iemand achterop is geknald, daarom kijk ik nu naar een AX als 2e auto), gebruikt ze de Fiat nu voor w-w verkeer. In de fiat zit een geintegreerde radio met stuurbediening, caraudio is niet haar ding, maar die stuurbediening wel (en zij maakt voor 90% gebruik van die Fiat), dus ...

Kicker is idd goed spul en ook mooi spul!
Ap
Vlotte starter
Vlotte starter
 
Posts: 24
Joined: SunNov14, 2004 11:30:14 PM

Postby Ralf » FriNov26, 2004 11:43:45 PM

ik schrok al sony???

ik zal me mening daar maar niet over geven denk ik heb ik waarschijnlijk ruzie met wat mensen hier,...

naja ik zie je waarschijlijk wel eens op een meeting ofzow kun je ff listenen en kan ik ff jou install checken,...
User avatar
Ralf
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 460
Joined: MonMay10, 2004 5:17:08 PM

Postby Ap » SunNov28, 2004 10:58:58 AM

Ralf wrote:ik schrok al sony???


:twisted: LOL :toothy7:


ik zal me mening daar maar niet over geven denk ik heb ik waarschijnlijk ruzie met wat mensen hier,...
Zou kunnen, wel jammer, want dan weten ze niet dat er na Sony nog een hele wereld aan geluid is. Wist ik in het begin ook niet, had toen een hele install van Pioneer, waarbij het lawaai allemaal uit de hoedenplank kwam, veel geleerd daarna. M'n opmerking was dus ook niet bedoeld om iemand voor de kop te stoten, was gewoon een practical joke (en nu allemaal die sony-troep eruit rossen, begrepen!!! :tongue ).

naja ik zie je waarschijlijk wel eens op een meeting ofzow kun je ff listenen en kan ik ff jou install checken,...

Vast, lijkt me leuk, je hebt zulk mooi spul, benieuwd hoe dat klinkt in een AX.!
Ap
Vlotte starter
Vlotte starter
 
Posts: 24
Joined: SunNov14, 2004 11:30:14 PM

Previous

Return to I.C.E [In Car Entertainment]

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 19 guests

cron