CALIBER VENOM REEKS

Show your sound, of vraag de audiofiel voor tips

Moderators: Drake, webmasters

CALIBER VENOM REEKS

Postby Netheo » MonOct24, 2005 7:52:34 PM

is er iemand die iets meer afweet over de kwaliteit van de venomreeks van caliber??? want vermits men autotje groen gaat worden, mag het interieur niet overgeslagen worden en moeten de subs en speakers ook groen zijn :D idd ik een freak zijnde 8)

==> men vraag: kan er mij dus iemand iets meer vertellen over venom
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen
User avatar
Netheo
AX Master
AX Master
 
Posts: 1613
Joined: SatMay21, 2005 11:42:45 AM
Location: Ramsdonk Belgie

Postby Drake » MonOct24, 2005 7:55:38 PM

net als wel meer producten van caliber is het vrij matig, en te duur voor wat je krijgt. je zou wel b.v een versterker groen kunnen laten spuiten of zelf doen. Wat ik zou doen is gewoon alles groen bekleden en de versterkers zelf kopen op kwaliteit en niet op uiterlijk ;)
User avatar
Drake
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 6247
Joined: MonApr25, 2005 12:37:33 AM
Location: Nieuwveen

owk?

Postby Netheo » MonOct24, 2005 7:57:42 PM

wat is dan volgens u het beste prijw kwaliteit???
BTW het is gewoon maar om een beetje geluid te hebben h?, en de volumeknop eventjes open te draaien als er stoere jongens aan de deur van een dancing/fuif staan :twisted: :roll: :twisted:
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen
User avatar
Netheo
AX Master
AX Master
 
Posts: 1613
Joined: SatMay21, 2005 11:42:45 AM
Location: Ramsdonk Belgie

Re: owk?

Postby Drake » MonOct24, 2005 7:58:53 PM

Netheo wrote:wat is dan volgens u het beste prijw kwaliteit???
BTW het is gewoon maar om een beetje geluid te hebben h?, en de volumeknop eventjes open te draaien als er stoere jongens aan de deur van een dancing/fuif staan :twisted: :roll: :twisted:


tja beste prijs/kwaliteit verhouding, ligt eraan wat je budget is en wat je ermee wilt gaan doen.

lanzar,audiosystem,ground zero,hertz,mtx. voor een budget install, dat soort merken denk ik een beetje aan.
audiobahn zou voor jou erg leuk zijn gezien het bling bling uiterlijk, maar ieder merk heeft zijn goede en slechte producten zo kan lanzar prima versterkertjes maken en de wat duurdere opti serie subs, maar compo's van hun is waardeloos, zelfde geld voor audiobahn.

maargoed ik weet niet of alle merken die in nederland te krijgen zijn ook verkocht worden in belgie.


wil je echt goedkoop knallen:
dan zou ik dit overwegen:

http://www.rondevries.nl/catalog/produc ... ts_id=2382

dingen hebben ooit serieus(dus niet als verkooptruuk) 300 euro per stuk gekocht, 1 zo'n ding haald mits in een juiste spl kist 141 db. de rest van usblaster is overgens rommel.
User avatar
Drake
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 6247
Joined: MonApr25, 2005 12:37:33 AM
Location: Nieuwveen

Postby (A)X-men » TueOct25, 2005 12:35:54 PM

de venom reeks van caliber is heel goed qua prijs kwaliteit verhouding, vooral de composetjes zijn heel bestig, die blazen je gewoon weg :D
Heb dit ook nog inj mijn sax gehad deze zomer en ben der heel contnet van geweest maar nu ga ik voor iets zwaarder, 141.4 db vind ik te weinig, ik wil gaan naar de 145-150 in stock 2 :D :D :D :D :D :D
(A)X-men
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 292
Joined: ThuSep18, 2003 3:37:48 PM
Location: Torhout/belgi?


Return to I.C.E [In Car Entertainment]

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 19 guests

cron