bass ==> bassgitaar :-) HELP WANTED

Show your sound, of vraag de audiofiel voor tips

Moderators: Drake, webmasters

bass ==> bassgitaar :-) HELP WANTED

Postby Netheo » FriJan06, 2006 1:27:40 PM

ik speel dus al een tijdje bassgitaar, en ja, die techno hardcore jump dingen vind ik wel leuk in de auto, maar ik zou toch graag in men koffer tussen men woofers wille zitten en men bassgitaartje erop kunnen aansluiten. Lijkt me lekker zo in je eigen klankkast bass kunnen spelen. Nu is de vraag, is dit mogelijk, en zo ja, hoe doe je dat dan??? :oops:
jaja, ikke rare belg zijn :twisted:
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen
User avatar
Netheo
AX Master
AX Master
 
Posts: 1613
Joined: SatMay21, 2005 11:42:45 AM
Location: Ramsdonk Belgie

Postby Drake » FriJan06, 2006 3:31:40 PM

leuk idee, kan op een aantal manieren, je kan een radio kopen met een line-in ingang, of als je een pioneer hebt een ip-bus kabel.

Of mits alles op versterkers staat zou je deze met rca split kabels kunnen verbinden en zelf een line-in op maken.

eerste is overgens het makkelijkste :lol: .
User avatar
Drake
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 6247
Joined: MonApr25, 2005 12:37:33 AM
Location: Nieuwveen

leuk leuk

Postby Netheo » FriJan06, 2006 4:54:54 PM

lijkt me allemaal h??l leuk, maar ben nogal een leek in dat soort zaken, en de ice instalatie is toch niet voor binnkort, maar ben blij dat het gaat. Kan ik lekker knallen met men bassgitaartje naast die jonny's met hun jumpstyle muziekjes :P
lijkt me wel een leuk zicht eigenlijk, zo een belg in de koffer van een ax met zen bassgitaar :shock:
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen
User avatar
Netheo
AX Master
AX Master
 
Posts: 1613
Joined: SatMay21, 2005 11:42:45 AM
Location: Ramsdonk Belgie

Postby q01z » FriJan06, 2006 5:58:58 PM

ik weet dat het met mijn elec. gitaar wel ging.. gewoon via de line in vd audio versterker.

echter heb je ook verstkers die op 12v lopen volgens mij en dat zou je eignelijk moeten hebben he, dan kan je een echte gitaar verstker aansluiten op je audio versterker en heb je nog beetje kwaliteitje enzo..

je krijgt namelijk een MIDI input als ik me niet vergis.. en zoiezo mono
Image
User avatar
q01z
Total admin
Total admin
 
Posts: 24271
Joined: WedApr07, 2004 7:58:52 PM
Location: Kapelle

Postby kevin.broke » TueJan10, 2006 12:25:42 AM

wel kans dat je bassgitaar gaat rondzingen.

dan moet je eens voor digitaal kijken.
kevin.broke
AX Spaster Mammer
 
Posts: 10133
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Postby Tim @X » TueJan10, 2006 1:05:22 AM

q01z wrote:ik weet dat het met mijn elec. gitaar wel ging.. gewoon via de line in vd audio versterker.

echter heb je ook verstkers die op 12v lopen volgens mij en dat zou je eignelijk moeten hebben he, dan kan je een echte gitaar verstker aansluiten op je audio versterker en heb je nog beetje kwaliteitje enzo..

je krijgt namelijk een MIDI input als ik me niet vergis.. en zoiezo mono


Mono maakt niet uit als het over bas gaat, die lage frequenties kennen nl. geen richting, bij een "normale" gitaar dus wel ofzoiets :oops:
Pump Your Body To The Bass
The Kick Will Be Right In Your Face

Cracking Sounds Are In Ya' Ears
So Turn Around & Show Some Fear

Pounding Noises, Hard As Hell
Will Give You Some Outrage In Pain

Noises Deep Down In Your Head
The Music Makes You Go Insa-a-a-a-a-ne!
Tim @X
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 409
Joined: ThuJun12, 2003 5:16:05 PM
Location: Montfort (Limburg)


Return to I.C.E [In Car Entertainment]

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 16 guests

cron