Moderator: webmasters
Emanboy wrote:Ja is wel erg, maar heb morgen een afspraak met een jongen. Die last het voor me.
De hoogte van de koplampen is niet goed. Ik heb zo'n draaiknop om de hoogte van binnenuit de verstellen. Maar dat knobbeltje zit niet vast aan me koplampen Geen idee hoe dat kan, daarom hangen ze echt naar beneden.
Lambda schoonmaken bedoel je? Of andere lambda sensor. Ik rij alleen stadskilometers. Miss dat hij daardoor vervuild kan raken?
Emanboy wrote:Oke, bedankt voor de tips. Maar hoe kan ik de lamda meten? En heeft super 98 er niets mee te maken?
Ga deze week toch maar 95 erin doen, en dan injectie rijniger. Misschien dat het helpt
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
MNM(tm) wrote:Waarom geen 95 in een GTi (multipoint)?
't Is gewoon een 1.4 blok hoor.
Dat zo'n ding nou eenmaal kl*te stationair loopt op 95 (en nog meer irritante eigenschapjes), komt alleen maar doordat er standaard waardeloze software in de ECU zit!
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
grietje wrote:MNM(tm) wrote:Waarom geen 95 in een GTi (multipoint)?
't Is gewoon een 1.4 blok hoor.
Dat zo'n ding nou eenmaal kl*te stationair loopt op 95 (en nog meer irritante eigenschapjes), komt alleen maar doordat er standaard waardeloze software in de ECU zit!
omdat een GTI met 95 gaat pingelen, net als de porsche. Lopen ze onzuiniger, minder vermogen e.d.
Djoeri wrote:Wanneer heb je voor het laatst een onderhoudsbeurtje uitgevoerd? Zou anders je luchtfilter controleren/vervangen, bougies controleren/vervangen, injectiereiniger toevoegen en er is een paar keer een goed stuk mee gaan rijden ff je stadsritjes eruit blazen dat scheelt een hoop. en als je hem weer brengt voor herkeuring zorg dat je motor in elk geval lekker warm is. Dat kan ook al schelen met je viergasmeting (Co-Meting)
gizmo wrote:Ha Marco, ook hier moet ik jou even bij springen. Originele ECU software van de GTI multi is inderdaad waardeloos. Groep-N is ie weer rustig op 900 rpm en nog is veel leuker om te rijden!
Vraag: Waar zou ik mijn AXje moeten laten keuren (woon in delft). Ik heb weer wat dingen bij garages gezien waar ik niet blij van wordt.... heb liever dat ze niet aan mijn auto zitten, misschien kent iemand een garage waar geen beunhazen werken?
gizmo wrote:thanks Mastenhose! van Bemmelen ga ik dan deze maand nog bezoeken. Zelf kan ik geen afkeur puntjes bedenken, behalve dat ik zelf de distri een keer wil vervangen. Oh en wie-o-wie weet waar je moertjes kan vinden om de plastic handrem moertjes te vervangen. Aangezien de busjes die dit normaal doen zijn doorgeboord
Users browsing this forum: No registered users and 26 guests